2012. január 16., hétfő

Zárjuk le a tavalyi évet 1. rész: Szeptember

Annak örömére, hogy nagy nehezen visszavettem az irányítást a blogom felett valóságos képözönt zúdítok rátok. :-D
Jócskán le vagyok maradva, mert a képek tanúsága szerint még augusztusban járok, pedig ez már tavaly történt.
2012 első bejegyzésében nem ezt akartam írni, de hát a lustaság és az időhiány átszervezte a blogom írását és elhanyagoltam szegénykémet. Most azonban itt vagyok és úgy néz ki, hogy végre egy kicsit lazább hetem lesz, amit igyekszem is kihasználni és megpróbálom utolérni magam. Na, persze mindig így kezdem, aztán sosem így alakul XD.
Nézzük csak először is, hogy mi az, ami már történelem.
Taglalom hónapokra bontva. Mondjuk az is lehet, hogy minden hónapot új bejegyzésbe teszek, nehogy megbolondítsam a szervert ennyi képpel.
Ja, így lesz a legjobb.
Legelőször is jöjjön szeptember.
Volt néhány új dolog és néhány visszatérő forma. Vannak olyan torták, amik egész jók, de vannak olyanok is, amelyek egyáltalán nem úgy sikerültek, mint szerettem volna. Nem volt időm, nem volt kedvem és egyéb okok, de nem mentegetőzöm, mindenkivel előfordul.
Eddig mindig időrendi sorrendbe rakosgattam a képeket feltöltés után, de ezt most kihagyom, mert mindig felidegesít, hogy össze-vissza rakosgatja és ha beállítom, hogy középre rakja, akkor egy sorral lentebb teszi és ilyenek.

1.hét:







2.hét:






3.hét:








Máris itt járunk szeptember végén....
"Még nyílnak a völgyben a kerti virágok,
Még zöldel a nyárfa az ablak előtt,
De látod amottan a téli világot?
Már hó takará el a bérci tetőt..."
Hm... megy ez nekem. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem tudom tovább folytatni XD
Rég volt már, mikor ezt tanulnom kellett. Na jó, az utolsó versszakra is majdnem teljes egészében emlékszem.
De ez most nem irodalom óra, úgyhogy jön az utolsó hét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése