2010. október 19., kedd

2. Az első komolyabb torta

Az első komolyabb tortámat és születésnapi partyra vittem. Az ünnepelt 1 éves! Azon gondolkoztam, hogy milyen is legyen, de egy ilyen babának a lényeg, hogy színes, csíkos, pöttyös legyen. Ezt ragadtam meg és alkottam. A belseje csokis piskóta lap, reszelt narancshéjjal adva neki egy kis kellemes ízt és körte ízű krém. Lehet, hogy furán hangzik, de nagyon finom volt.








A bolti pillecukornál leragadtam, amit egyébként azért használtam szívesen, mert elég rugalmas és nem szárad ki hamar. Csak ugye, ha izzad a torta olvad a cukor. Azon kevés torta közé tartozik ez, amiről vannak fázisképeim. Nem szeretek még azzal is foglalkozni, hogy ragacsos kézzel fényképezzek és szerintem ezt az új telefonom sem díjazza. Szegénykém néha tiszta ragacs, amit én észre sem veszek, hiszen én is hasonló vagyok, csak amikor valaki hív és ragad, na akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése