2011. február 13., vasárnap

5 torta a hétvégén

A múlt héten lazítottam, ezért most elég nehéz volt visszarázódni a hajtásba. A hetet már úgy kezdtem, hogy 1 torta (orchideás), aztán hétvégére még 5.
Eperke, Villám McQueen, daru, Barbie és horgászos téma.
Olyan jól indítottam, hogy úgy gondoltam nem is lesz elrontva semmi. Kipróbáltam a felturbózott fondantomat és úgy örültem neki, hogy majom a farkának XD.
Jól is ment minden egészen az utolsó, azaz a Barbie-s tortáig. Nagyon durván össze-vissza folyt a tetején a festék, maszatos lett, berepedezett a tejszín, szóval ez a hétvégi mumus torta. Egyáltalán nem vagyok büszke rá, de ez is én vagyok, tehát vállalom. Nem csak a szép és jó tortákkal hencegek, nekem sem sikerül mindig minden jól, ezt is látni kell, én sem vagyok tökéletes. Lássuk...






1 megjegyzés:

  1. Emelem kalapom!
    Nekem 4 volt, de abba is majd bele haltam!
    Gyönyörű tortákat készítettél:)

    VálaszTörlés