2011. március 13., vasárnap

Itt a tavasz - legalábbis úgy néz ki

Úgy érzem kezdek feltöltődni! Igazi tavaszi születésű lány vagyok, aki alig várja, hogy elolvadjon a hó és elkezdjen sütni a nap, feléledjen a táj és vele az ember is. Igen, ez teljesen igaz rám is. Élvezem, hogy süt a nap és végre kiszabadulhat a tél során visszafogott energiamennyiség, ami bennem tengődik.
Jön a tavasz, kérik a szerelmes témájú, virágosabbnál virágosabb és színesebbnél színesebb tortákat.
Nézzük a hétvégét: születésnapi, rendőrautó, focipálya, szerelmes, borsodis.
Kezdjük egy 70. születésnapra készítettel. Kértek rá virágot és feliratot, ezekre a típusú tortákra most már azt tudom mondani, hogy hál' Istennek semmi nehézség nem volt benne.
A rendőrautótól tartottam, ugyanis kétszer ugyanolyan tortát nem szeretek csinálni, egyrészt azért, mert nem tudok, másrészt meg mert csak :-D  Természetesen nem is tudtam megcsinálni ugyanolyanra, hiszen az előzőn azért észre lehet venni, hogy ez bizony egy Octavia, de a mostanit nem tudom beazonosítani. Kicsit elfaragtam, de a végeredmény azért elég rendőrautós lett (hiába mondta végig az én drága barátnőm, hogy tűzoltóautó! XD ).
A focipályának hirtelen azt sem tudtam, hogy kezdjek neki, mert figurákban nem vagyok nagy király, ahogy azt már máskor is említettem, tehát ezek kilőve, ami azt jelenti, hogy egyszerű pálya kell, de valamivel mégiscsak fel kellene dobni. Aztán láttam egy tortát, aminek a közepén labda van, rögtön tudtam, hogy ide is az kell. Sikerült olyan méreg zöld árnyalatot kikevernem, hogy ha ilyet akarnék, akkor nem tudnék. :-D
A heti nagy feladatnak mindenképpen "Az élethabos oldalát" tartom. Igazi  kihívás volt, na de én aztán nem hátrálok meg és nekivágtam. Azt kell mondjam nem is volt nehéz megcsinálni (a szerkezetét semmiképpen), a festés sem okozott gondot, bár tovább tartott, mint általában szokott. Szép is lett volna, ha beletörik a bicskám, ugyanis festettem én már bonyolultabb grafikájú tortákat is. A végeredményre pedig kivételesen 10 pontot adok magamnak, szép volt :-D
Végül pedig egy kis szerelmetes torta. Nem a hagyományos szív forma, de itt az ideje egy kis újításnak.
Na, tessék-lássék:

2 megjegyzés:

  1. Nem semmi melód volt a hétvégére ezekkel.
    De szépen megoldottat mindet, az autós torták nálam is mumus:(
    Nekem a rózsaszín szokatlan alakú szívtorta tetszik a legjobban bevallom:)

    Ja és hurrá itt a jóidő!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a tortáid,ötletesek :-)
    Kérlek nézz be hozzám van számodra egy meglepim:-)

    VálaszTörlés