2011. július 9., szombat

Díj hegyek, hova legyek... :-D

Éppen végeztem a hétre, ezért leültem frissíteni, de újabb díjjal örvendeztettetek meg, ezért úgy döntöttem, hogy összeszedem az összeset, amit eddig kaptam, csak hagytam kallódni a kommentek között és egy csokorba gyűjtve írok róluk. Na lássuk csak mik is vannak itt:

Az első szintén egy kis gyűjtemény Adryenntől




Aztán itt egy újabb díj BarBitól és Marisztól


Végül, de nem utolsó sorban, pedig feketepillangótól


Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek! Örülök, hogy olvastok, hogy követitek a blogomat. :-D

A későbbiekben is igyekszem hasonló szépségeket alkotni és mint mindig, ha valaki hozzám fordul segítségért, én nagyon szívesen adok ötleteket, tippeket.

Közös szabály mindegyiknél, hogy írni kell róla a blogban, amit most meg is tettem és meg kell köszönni azoknak, akiktől kaptam, azt hiszem ennek is eleget tettem, valamint értesíteni kell az általam díjazottakat, kipipálva. Egyedül utolsó díjnak nincs semmilyen szabálya, ezért azzal fogok élni.

Mivel ezek a díjak már végigjárták, szinte az egész blogos társadalmat, ezért én felrúgok minden szabályt és csak egyetlen embernek adom tovább őket, mert nagyon lelkes "újonc" és szeretném, ha ilyen lelkes lenne a továbbiakban és gratulálok a munkáihoz, ez a kis díjturmix pedig remélem lelkesíteni fogja a továbbiakban. Nagyon ügyes, ezért abszolút megérdemli, hogy őt is megjutalmazzuk. Akinek tehát a díjat tovább küldöm , ő nem más, mint Audrey

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nálam van még egy díjad,ami innen hiányzik,gyere nézd csak:http://sutimanotortai.blogspot.com/

    VálaszTörlés