2011. március 6., vasárnap

Február utolsó hete, avagy átesés a tűzkeresztségen

Majdnem azt írtam, hogy január utolsó hete. Olyan gyorsan telik az idő, hogy észre sem veszem.
Na, de azért vagyok itt, mert 1 héttel le vagyok maradva és most be kell pótolnom a hiányosságot.
Összegezvén a hétvégét, úgy is megfogalmazhatnám,hogy több tortánál is elvesztettem a szüzességemet. :-D
Mi is volt? Ja, igen, playboy nyuszi, ráadásul kettő is. Eddig még nem csináltam és azt hittem könnyebb lesz, na de mégsem volt az. Alapjában véve nincs gond a burkolással, na de a füle köze...
Szétszakadt és én csak néztem és gondolkoztam azon, hogy mégis mi a sz.rt csináljak vele, hogy szép legyen. Jó lenne rájönni, hogy lehet "glettelni", mint a falat. Na, de egyszer ez is meglesz!
Aztán rendőrautó és Barbie. A babát már rég meg szerettem volna csinálni, csak eddig nem volt rá igény. Azt kell mondja, hogy nem is nehéz. annyit csesztem el rajta, hogy maradék bevonattal dolgoztam és megrepedt a szoknyája, valamint elfelejtettem, hogy keményítőn nyújtottam és foltos. Összhatásra viszont nekem tetszett, jó lett, ahhoz képest, hogy ez volt az első.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése