2011. április 3., vasárnap

2011. április 3.

26 éves vagyok ma...
Annak idején alig vártam, hogy 18 legyek, alig akart eljönni az a nap, aztán úgy elszaladtak az évek, hogy ma már 26 vagyok.
Úgy érzem, hogy az éjszaka tisztességesen megünnepeltem, illetve megünnepeltük a csajokkal, aztán a srácokkal. Hu...
Egyébként csináltam egy rakás tortát is, csak még most kicsit le vagyok lassulva, ahhoz, hogy fel is tegyem őket, mert kemény 2 órát sikerült aludnom, annak köszönhetően, hogy arra ébredtem apu teljes hangerővel dübörögteti Postás Józsit a fejem alatt.
Fantasztikus élmény volt!

Szóval, adós vagyok 8 tortával.
Majd jövök....

5 megjegyzés:

  1. Utólag is nagyon sok boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Utólag is boldog szülinapot neked! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog születésnapot!!!
    Kíváncsian várom az alkotásokat:)
    Gyönyörűek a tortáid!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen nektek! :-D

    VálaszTörlés