2011. január 4., kedd

2010. augusztus

Ettől a hónaptól hívom magam hobbycukrásznak. Eddig ugyanis csak 1-1 torta elkészítése volt a hétvégi programom. Kísérletezgettem a marshmallow fondantozással, megpróbáltam virágokat formázni, rózsákat hajtogatni és örülni  minden egyes jól sikerült darabnak. Ekkorra nagyjából kitapasztaltam, hogy mit és hogyan kell csinálnom, ahhoz, hogy jól nézzen ki a vége. A legnagyobb áttörést az jelentette számomra, hogy végre kikísérleteztem a számomra megfelelő fehér bevonat receptjét. Elhagyhattam végre a bolti pillecukrot és gyúrhattam a sajátomat. Illetve megtaláltam a módját annak, hogy miként fessek a tortákra. Beszereztem rengeteg kelléket, kiszúrókat, ételfestékeket. Elmondhatom, hogy augusztustól kezdve nincs megállás. Íme az eredmény:
















1 megjegyzés:

  1. Húúúú, nagyon ügyes vagy!
    Nyitnod kellene egy cukit!
    Vagy egy catering céget!
    Megérné!
    Pusza

    VálaszTörlés