2011. január 4., kedd

Összegzés

Tortázás szempontjából az elmúlt évem második fele nagyon hajtósra sikeredett. Voltak könnyen elkészíthető torták és akadtak olyanok is, amelyekről jó párszor le kellett vennem a cukormázat mire sikerült. Rengeteget káromkodtam, sírtam elkeseredésemben, vagy éppen dühömben emiatt. Akadt egy olyan torta, ami annyira kiakasztott, hogy amikor harmadjára húztam le róla a cukormázat, akkor földhöz vágtam (a fondantot) és atomjaira rugdostam mérgemben. Ez a torta októberben készült és november végén, amikor ki kellett venni a helyéről a hűtőt, még ott is találtam zöld darabokat. :-D
De mindezek az apró bosszúságok, amelyek természetesen akkor hatalmas problémát jelentenek, szóval ezek mind hozzá tartoznak ehhez és így utólag visszagondolva már csak mosolygok rajta, hogy akkor mennyire kiakadtam ezeken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése