2011. február 9., szerda

150!

Hihetetlen! Még saját magamnak is! Elérkeztem a 150. tortához.
amikor 140 körülre értem, akkor nézegettem, hogy vajon milyen lesz a 150, de közben ki is ment a fejemből, csak mikor tettem fel iwiwre, akkor láttam, hogy nahát, át is léptem rajta.
Tesókám névnapi tortájáról van szó, egy zsúr torta az általam kreált karamell krémmel. Régóta szeretném már kipróbálni, na jó, mégsem régóta, csak jött egy Isteni sugallat, hogy én most azt akarok csinálni XD, mármint a krémről van szó. Nem sikerült a legfényesebben, de ez csak egy hirtelen ún. sity-sutty torta volt.
Az időközben kipróbált új virágkiszúró szettemet is teszteltem és egy tulipán került rá, de a formix nem tart úgy, mint az általam használt cukormáz és szomorúan vettem tudomásul, hogy reggelre kinyílt a virág és nem is lett szép. Fotó? Nézzük csak. Van. Valahol....
Nem én fotóztam, úgyhogy meg kell szereznem. Jajj, dehogynem én fotóztam, csak nem az én telefonommal. Tiszta lökött vagyok ma ehhez a bejegyzéshez :-D
Szóval, majd ha meglesz a fotó, akkor feltöltöm. Megvan:



De most inkább a 151-es rajtszámúról essen szó. Ha jobban belegondolok, akkor tulajdonképpen ez a 152, csak az egyik tortám olyan szörnyen sikerült, hogy sehol nem említem, pedig azt is bele kellene számolnom, de azt nem publikáltam.
Szóval ugye a virágkiszúró szettemben van orchidea szirom vágó is, amit azonnal ki kellett próbálni. A végeredmény nekem tetszik (és azt hiszem ebben az esetben ez a legfőbb szempont, ugyanis, ha már nekem sem tetszik, akkor gáz van) és ezért fel is használtam. Pont kapóra jött egy torta, ami esküvőre megy és hát egy ilyen elegáns eseményre az orchidea tökéletes választás. Van még mit finomítani rajta, de elsőre egész pofás.
Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése