2011. február 1., kedd

2011. Február

Mielőtt valaki belekötne a helyesírásomba, igen, tudom, hogy a blog címében rövid ö betű szerepel, holott hosszúval kell írni. Ennek egyetlen oka van, mégpedig, hogy nekem az a betűtípus tetszett, ami be van állítva és nem tudja az ékezetes (hosszú ékezetes) betűket kezelni, ezért arra jutottam, hogy rövid ö-vel írom. XD
Elkészült az első torta februárban. Ugye, mint már mondottam, mostantól megpróbálok gyakrabban kommentelni, ezért meg is írom az első bejegyzést, ami valójában már a második februárban.
Szóval egy FC Barcelona tortáról beszélek. Csokitorta.
Nem tudom, hogy miért szeretik ennyire az emberek a csokitortát?! Minden második tortám csoki. Mondjuk jobb is, mert a vajas krémmel könnyen bánok, de ennek ellenére nem szeretem a csokitortát. Na jó, mégis. Hiszen a kedvencem a dobos torta, ami hasonlít a csokitortához, csak jobb és mióta beleástam magam ebbe a témába, tudom, hogy teljesen máshogy készül, ám mégis ebbe a kategóriába tartozik.
Szóval mutatom a tortát, még mielőtt összevesznék saját magammal ezen a témán XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése