2013. március 9., szombat

2012. Július

Best of sorozatom következő állomása július lesz.
Ezt a sort is egy állatkával kezdem, ő egy bolognese puppy, azaz kiskutya




Folytatom egy gitárral (pedig a nevét is mondták, hogy milyen, de én sem emlékezhetek mindenre)



Az első liliomom, itt szerettem bele a drótos virágokba és miután fotón visszanéztem a tortát rájöttem, hogy  a pöttyöket elfelejtettem a szirmokra ráfesteni :-D
Illetve nem is az első liliomom, mert volt már ezelőtt egy, ami látható is a főoldalon a "saját képeket használok" fotón, na de azért van egy kis különbség.


Legénybúcsús torta



Vaddisznó, amit unicdec-kel burkoltam, de azt mondtam, hogy szinte először, de biztos, hogy utoljára dolgoztam vele. Szörnyű... Ráadásul nagyon oda kell figyelni a festésére


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése