2013. március 9., szombat

Visszatértem

Egyre többen írtok nekem, hogy "láttam a blogodat..." én meg most nézem, hogy te jó ég, már lassan 1 éve hozzá sem nyúltam a blogomhoz :-/
Az élet sajnos úgy hozta, hogy főállású munkanélküli lettem és így most már van időm pótolni a hiányosságaimat.
Na jó azért mégsem vagyok időmilliomos, mert én is azt hittem, hogy ha munkanélküli leszek, akkor lesz egy csomó időm és jut mindenre egy pár perc, de olyan rohamtempóban telnek az órák, napok, hogy észre sem veszem.
Úgy látom, hogy tavaly májusi alkotásaim óta nem mutattam semmit, ezért most amolyan best of hónapok közlést készítek, mert nem tudok mindent megmutatni annyi készült.
Minden hónapból kiemelek párat és mutatom.
Kezdjük tehát 2012 júniussal.
Nézem a képeimet és legyen az első a sorban Marty a zebra


A következő egy deszkás srác. Az már a második kép alapján megállapítható, hogy még mindig nagy a szerelem airbrush úrfival, sőt imádom :-D


Egy klasszikus, esküvői


Pókeres





A következővel szinte vért izzadtam, de csak nem fogott ki rajtam egy ló




3 megjegyzés:

  1. Na végre már hogy visszatértél!!!! Ideje volt! És most pedig szépen végig böngészem miket hoztál! Nagyon sokat fejlődtél ám, pedig régen is minden tortád csodás volt! Most meg... Huhh!

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit lusta voltam írni, vagy inkább csak nem volt rá időm :-D
    Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy :-)
    Majd a jövő héten folytatom az idei alkotásokkal.

    VálaszTörlés