2013. március 19., kedd

2013. Január

Az idei év első hónapja.
Itt is kiválasztottam pár képet, amiket kiemelek és azokat mutatom be.
Leültem ide és valamiért a kiszúrók jutottak eszembe, tehát úgy döntöttem, hogy írok egy kicsit ezekről.
Már van egy jó ideje mindenféle kiszúróm, de még csak most kezdtem el használni a többségét. Úgy gondoltam, hogy ha már úgyis megvettem, akkor miért nem használom őket?
Van a betűkiszúró sín, amit egyszer próbáltam, de beleragadtak a betűk és el is akartam adni, de aztán hónapokra, sőt talán évekre feledésbe merült. Aztán olvastam, hogy ez egy tök szuper találmány, csak nem a megfelelő technikát alkalmaztam és ezért nem tudtam használni. Újból nekiestem és kipróbáltam. Mit ne mondjak, azóta nagyon szeretem, bár sokkal időigényesebb használni, mint ha csak fognék egy ecsetet és úgy feliratoznék, de van, amikor jobban mutatnak rajta ezek a betűk-számok, mint a kézi festés.
Aztán ott van a hortenzia kiszúró szettem is, megvan, de használaton kívül lapult az egyik dobozban.
Nemrég elővettem és kipróbáltam, nem rossz. Készült is egy torta, amin teszteltem, belekerült a januári best of összeállításomba, tehát mindjárt látható is lesz.

Vettem rózsa és szegfű kiszúrókat is. A rózsát egyszer próbáltam, aztán rájöttem, hogy kézzel gyorsabban haladok, szóval az is csak van. A szegfűt meg még ki sem próbáltam :-D
Régóta szemezek már a szilikon erezőkkel is, de ez is egy olyan kategória, ami nem az én pénztárcámnak való. Ám mindig vannak akciók, így már az is van és nagyon szeretem!
A nagy kedvencem azonban a liliom kiszúró marad. Kezdtem egy 3 db-os szettel, amivel csak annyi bajom volt, hogy kizárólag 1 méretben tudtam gyártani a virágokat. Mindig szemeztem a Sőreginél kapható 4 méretes szettel, de túl drága volt és nem engedhettem meg magamnak. Aztán láss csodát, akciós lett! Egy kedves ismerősöm segített beszerezni és már ezt is a magaménak mondhatom. Imádom! Nagy liliom, közepes liliom, kicsi liliom, apró liliom XD

De most lássuk mit hoztam januárból.
Először is a hortenzia tesztet


Aztán egy kis mesét, Barney és barátai


Rendőrbácsi




Szilikon-erezős-tesztelős (hibiszkus és valamilyen XD virág, na és persze a liliomjaim)




A végén pedig ugyan mi más jönne, mint a liliomos


2 megjegyzés:

  1. Végre újra itt! :) Szépek a torták nagyon! Abarney torta csodásan lett megfestve és a cukor virágaid is nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, de az igazi dicséret azt a személyt illeti, akitől ellestem a tortadíszítés alapjait, Krickynek hívják, lehet, hogy ismered is :-D
    HA ő nem lett volna, akkor én sem tartanék itt, mert bele sem fogtam volna ebbe a technikába.
    Virágok terén még bőven van mit tanulnom.

    VálaszTörlés