2010. október 19., kedd

5. BMW

Az első olyan torta, amikor nem a hasamra csaptam és sütöttem egy piskótát, megkentem krémmel és kész, hanem receptet követtem. Szeretem gyűjtögetni a recepteket, de ezeknek elenyésző hányada jut el odáig, hogy meg is valósítsam. Mivel rengeteg van, belelapoztam a gyűjteményembe és ráböktem a kókuszkrém tortára. Gábor névnap közeledett és Gáborunk nagy BMW mániás, ezért mi más is jutott volna eszembe, mint egy BMW jel?! De ez nem volt elég, mert láttam egy szimpatikus csokigallért is és rá akartam varázsolni. Nem is én lennék, ha csak egy egyszerű tortát dobnék össze. A BMW-s tortánál, azonban gond akadt, ugyanis a pillecukor barack színű és nekem fehérre volt szükségem. Felkutattuk a környékbeli polcokat, de fehéret természetesen nem találtunk, na jó azért mégis, hiszen csak kész lett a jel. Szóval az egyik nagy Tescoban és természetesen aranyárban! Azt hittem az agyam eldobom, mikor megláttam, de kellett. Itt kezdtem el kutatni fehér fondant receptek után.
A csokigallér már nehéz dió volt, mert vastag lett a csokiréteg és össze-vissza tört, de ezzel is meg kell próbálkozni.

Íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése