2010. október 19., kedd

4. Ajándékdoboz dédi 95. születésnapjára

Komolyan mondom elő kell venni az albumomat, mert lassan már saját magamat sem tudom követni. :-D
Március, dédimama 95. születésnapja. Szép kor és ezért megérdemel egy szép tortát. Régen szemezgettem már az ajándékdobozokkal, de a megvalósítás váratott magára, eddig. Erőt vettem magamon és azt mondtam, hogy ezt én is meg tudom csinálni. Sütöttem egy piskótát, a vajkrémbe kevertem egy kis vanília pudingot. Természetesen borzasztóan kicsapta a margarinomat a puding, ami tudom, hogy az eltérő hőmérséklet műve. Ha jól emlékszem, akkor ez volt az utolsó torta, amit pudingos krémmel töltöttem meg, azóta egyet sem. Egy tortakrém sem sikerült eddig a pudingos módszerrel és ezért tértem át a főzött krém alapra, az nem csapja ki vagy nem annyira. Szóval a kis dobozkám ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése