2010. október 4., hétfő

1. Első bejegyzés

Újból blogolásra adom a fejem, de most teljesen más okból kifolyólag. Legutóbbi írásaim az esküvőm szervezésével kapcsolatos élményeimet tartalmazzák, a menyasszony szemszögéből látva a világot, minden érzésemet begépelve (aki kíváncsi rá: http://www.weddings.hu/blog/szekeresnoemi/ ).
Most pedig egy több, mint 10 évvel ezelőtti elképzelésem kivitelezését folytatom. Anno, mikor továbbtanulás témában gondolkoztam, szóba jött pár variáció, köztük a cukrász szak is. Na, de ugye nekem érettségi kell, szakközépbe mennem. Bár az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nagyon nem szerettem volna kollégista lenni, ezért az eredeti ötletet elvetve másfelé kellett keresgélnem, így került szóba az informatika. Tehát gazdasági informatikus lettem, majd később igazgatási ügyintéző-ügykezelő. Teljesen eltávolodtam a sütkérezéstől, de ebben az évben, mint egy villámcsapás úgy vágott belém az, hogy alkotni szeretnék.
Elkezdtem nézelődni a neten, anyagokat gyűjtöttem és belevágtam.
Az első munkám apu születésnapi focilabda tortája volt. Elhatároztam, hogy csinálok valami szépet. A tortával magával nem is volt gond, hiszen sütni szeretek és tudok is. Kerestem fondant recepteket és nekivágtam. A bevonat katasztrofális lett, mert szétpergett és hát mint kezdő alkotó honnan is tudhattam volna, hogy mi a probléma. :-D
Ezután eltelt egy fél év és eljött nővérem névnapja és egy alkalom arra, hogy újra nekilássak. Új recept és a biztosra menés, vagyis bolti pillecukorból fondant. Kinéztem egy olyan tortát, amit utólag visszagondolva esélyem sem volt megcsinálni olyanra, amilyen, mert kb 50 torta után próbálkoztam vele újra és még most sem lett tökéletes. De nem az a lényeg! Kicsi virágokat szaggattam és mivel szépek lettek hát kedvet kaptam.
Így indult a hobbycukrászatom.

Eltelt egy év azóta. Hihetetlen sokat tanultam szintén hobbycukrászoktól és most már tudom, hogy annak idején pályát tévesztettem. :-D

Jó visszanézni ezeket a képeket, mert így látom magam is a fejlődést. A rózsák már jobban mennek és kevesebb időt vesznek igénybe.

Az kicsi virágjaim és a "tortácska", amire felkerültek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése