2010. október 19., kedd

9. Wc papír tekercs

Névnap, az apué és az enyém. Mivel 1 nap eltérés van, ezért együtt ünnepeljük. Szerettem volna valami poénosat alkotni, valami olyan amit már meg tudok csinálni. Nézelődtem a neten, hátha megakad a szemem valami jópofa dolgon és nem is kellett sokáig keresgélnem, mert találtam. Olyan dologra bukkantam, ami a családon belül külön történetek sokaságával bír és aki ismer minket, az meg sem lepődik azon, hogy a névnapi tortánk egy wc papír guriga lett. Ismételten a már bevált kókuszkrém tortához nyúltam és most először próbáltam házilag fehér cukormázat kreálni. Mivel akkoriban már olvasgattam gasztro-blogokat, ezért kipróbáltam Kiskukta receptjét. Egyáltalán nem gondoltam arra, hogy esetleg elrontom, hiszen neki is jól megy ez, miért ne menne nekem is?! Igazam volt! Sikerült! Hihetetlenül örültem neki, hiszen ez sokkal olcsóbban kijön, mint a fehér pillecukor és jó állaga van. Szóval elkészítettem és megcsináltam a gurigát, valamint formáztam egy kicsi emberkét is, ha már poén hát legyen az. Természetesen nagy sikere volt. :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése